SPØRGSMÅL & SVAR

Min ordre

Kan jeg prøve produkterne fysisk hos jer?

Ja selvfølgelig kan du det! Vi står klar i butikken hver dag fra 10.00 til 17.00 – hele året rundt, og vi ville elske at få besøg af dig.

Kan jeg tilføje til min ordre?

Nej desværre ikke. Bestillinger der allerede er gennemført, kan der ikke tilføjes til. Årsagen til dette er, at din betaling er sikret igennem NETS. Vi kan derfor aldrig trække mere end du har autoriseret i din bestilling. Men du kan evt. skynde dig at lægge en ny ordre og sende os en mail – så kan vi nå at samle det hele i samme pakke, hvis pakkefeerne ikke har nået at pakke din første bestilling endnu.

Er min ordre gået igennem?

Har du ikke fået en ordrebekræftelse på mail? Den kan måske have gemt sig i SPAM filtret.
Hvis du ikke har modtaget noget, er du meget velkommen til at sende os en mail – så tjekker vi lynhurtigt om din ordre er gået igennem.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja selvfølgelig kan du det. Send os en mail med emnet “annullering”, så skal vi nok annullere din ordre.
Er pakken allerede sendt afsted, er du naturligvis velkommen til at returnere den til os. Du kan bestille et returlabel i vores returportal, det koster 39 kr. som vil blive fratrukket når vi refunderer ordren.

Ting fra min kurv er forsvundet?

Varen er først din når du har lagt din bestilling. Derfor er den ikke reserveret til dig, selvom den ligger i din kurv. Dette kan selvfølgelig godt drille lidt når vi kører med super gode tilbud, da vi har mange besøgende på siden.

Kan jeg blive affiliate partner?

Har du en blog, Instagram/TikTok konto eller en hjemmeside hvor mode er i højsædet? Så har du muligheden for at tjene penge på den! Ved blot at indsætte vores bannere eller tekstlinks, kan du tjene på at sende besøgende videre til vores hjemmeside. Læs hvordan ved at følge linket her

Hvordan er Skechers i størrelsen?

BEMÆRK!

I forhold til andre skomærker, er Skechers damesko generelt store i størrelsen, derfor anbefaler vi, at du går en halv eller en hel skostørrelse ned.

Vores herresko er generelt almindelige i størrelsen, i forhold til andre skomærker.

Find Skechers størrelses guide her

Retur

Skal jeg selv betale for returnering af varer?

Ja, du betaler selv returporto til os. Hvis du vælger at benytte vores returportal, vil der blive fratrukket 39 kr. fra din refundering når vi modtager og behandler din returnering.

Kan jeg få pengene retur for mine varer?

Ja selvfølgelig kan du det. Du skal blot sende varen retur til os i samme stand som du modtog den, og senest 14 dage efter du har modtaget pakken.
Vi bestræber os på hurtigt at behandle din returnering, husk dog at vi er et lille team. Vi returnerer beløbet til dig så hurtigt som muligt, dog kan der gå et par dage før du kan se dette på din konto.
Husk endelig at kontakte os på info@nordsko.dk hvis du har spørgsmål.

Kan jeg selv aflevere min returpakke til jer?

Du kan sagtens aflevere en ordre købt på hjemmesiden i vores butik. Vi har åbent i tidsrummet 10.00 til 17.00 alle ugens dage.

Adressen er:
Vesterhavsvej 23
9492 Blokhus

Kan jeg bytte mit produkt til en anden størrelse?

For at få byttet din vare til den korrekte størrelse eller model, skal du lægge en ny bestilling på hjemmesiden og returnere den gamle.
Det sikrer dig en korrekt faktura og en hurtig leveringstid. De varer du ikke ønsker kan du nemt returnere til os, enten gennem vores returportal, eller ved selv at vælge fragtmetode.

Hvor kan jeg købe et returlabel?

Du kan købe et returlabel igennem vores returportal. Det koster 39 kr. som vil blive fratrukket din refundering når vi behandler din returpakke.

Må jeg selv købe fragt fra en anden transportør?

Selvfølgelig! Det står dig helt frit for at vælge netop den transportør du ønsker. Vi gør dog opmærksom på at der skal vælges direkte levering til butikken, og altså ikke en pakkeshop i nærheden.

Fragt & Levering

Jeg har ikke modtaget min ordre?

Der kan være flere grunde til at du endnu ikke har modtaget din ordre.

Når du har lagt din bestilling på siden, modtager du en ordrebekræftelse på den oplyste mail. Tjek gerne på din ordrebekræftelsen om du har oplyst korrekt navn og adresse.

Vi sender alle pakker forsikret, og kan derfor søge efter din pakke for at se hvor langt den er. Send os en mail, så vi skal vi nok hjælpe.

Er der fri fragt på min ordre?

Du får altid gratis fragt til pakkeshop med GLS på bestillinger over 499 kr.

Herudover sender vi alle pakker til en fast lav pris på 39 kr. til pakkeshop og 59 kr. for levering til privatadresse.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Selvfølgelig kan du det! Hvis du selv ønsker at afhente din bestilling, skal du bare vælge “afhentning efter aftale” når du tjekker ud på siden. Så sender vi dig en sms når din pakke er klar til dig.

Reklamation & Fejl

Der er en fejl i den pakke jeg har modtaget?

Det beklager vi meget! Til trods for vores bedste intentioner, så sker der nogle gange fejl.
Send os en mail på info@nordsko.dk så skal vi nok gøre alt hvad vi kan for at afhjælpe fejlen.

Der er en fejl på mit produkt?

Send os en mail med emnet “reklamation” til info@nordsko.dk

I mailen skal du varens stand samt medsende billede af skaden. Husk også at notere dit ordrenummer.