Nej, da vi er online shop er det ikke muligt.
Nej desværre ikke. Bestillinger der allerede er gennemført, kan der ikke tilføjes til. Årsagen til dette er, at din betaling er sikret igennem NETS. Vi kan derfor aldrig trække mere end du har autoriseret i din bestilling. Men du kan evt. skynde dig at lægge en ny ordre og sende os en mail – så kan vi nå at samle det hele i samme pakke, hvis pakkefeerne ikke har nået at pakke din første bestilling endnu.
Har du ikke fået en ordrebekræftelse på mail? Den kan måske have gemt sig i SPAM filtret.
Hvis du ikke har modtaget noget, er du meget velkommen til at sende os en mail – så tjekker vi lynhurtigt om din ordre er gået igennem.
Ja selvfølgelig kan du det. Send os en mail med emnet “annullering”, så skal vi nok annullere din ordre.
Er pakken allerede sendt afsted, er du naturligvis velkommen til at returnere den til os. Du kan bestille et returlabel i vores returportal, det koster 39 kr. som vil blive fratrukket når vi refunderer ordren.
Varen er først din når du har lagt din bestilling. Derfor er den ikke reserveret til dig, selvom den ligger i din kurv. Dette kan selvfølgelig godt drille lidt når vi kører med super gode tilbud, da vi har mange besøgende på siden.
Har du en blog, Instagram/TikTok konto eller en hjemmeside hvor mode er i højsædet? Så har du muligheden for at tjene penge på den! Ved blot at indsætte vores bannere eller tekstlinks, kan du tjene på at sende besøgende videre til vores hjemmeside. Læs hvordan ved at følge linket her
Ja, du betaler selv returporto til os. Hvis du vælger at benytte vores returportal betaler du 39,-
https://taenk.dk/raadgivning/rettigheder/fortrydelsesret-paa-nettet-her-er-dine-rettigheder
Ja selvfølgelig kan du det. Du skal blot sende varen retur til os i samme stand som du modtog den, og senest 14 dage efter du har modtaget pakken.
Vi bestræber os på hurtigt at behandle din returnering, husk dog at vi er et lille team. Vi returnerer beløbet til dig så hurtigt som muligt, dog kan der gå et par dage før du kan se dette på din konto.
Husk endelig at kontakte os på info@nordsko.dk hvis du har spørgsmål.
Ja efter aftale, kontakt os på info@nordsko.dk
Adressen er:
Vesterhavsvej 23
9492 Blokhus
For at få byttet din vare til den korrekte størrelse eller model, skal du lægge en ny bestilling på hjemmesiden og returnere den gamle.
Det sikrer dig en korrekt faktura og en hurtig leveringstid. De varer du ikke ønsker kan du nemt returnere til os, enten gennem vores returportal, eller ved selv at vælge fragtmetode.
Du kan købe et returlabel igennem vores returportal. Det koster 39 kr.
Selvfølgelig! Det står dig helt frit for at vælge netop den transportør du ønsker. Vi gør dog opmærksom på at der skal vælges direkte levering til butikken, og altså ikke en pakkeshop i nærheden.
Der kan være flere grunde til at du endnu ikke har modtaget din ordre.
Når du har lagt din bestilling på siden, modtager du en ordrebekræftelse på den oplyste mail. Tjek gerne på din ordrebekræftelsen om du har oplyst korrekt navn og adresse.
Vi sender alle pakker forsikret, og kan derfor søge efter din pakke for at se hvor langt den er. Send os en mail, så vi skal vi nok hjælpe.
Du får gratis fragt til pakkeshop med GLS på nyheder over 599 kr.
Herudover sender vi alle pakker til en fast lav pris på 39 kr. til pakkeshop og 59 kr. for levering til privatadresse.
Selvfølgelig kan du det! Hvis du selv ønsker at afhente din bestilling, skal du bare vælge “afhentning efter aftale” når du tjekker ud på siden. Så sender vi dig en sms når din pakke er klar til dig.
Det beklager vi meget! Til trods for vores bedste intentioner, så sker der nogle gange fejl.
Send os en mail på info@nordsko.dk så skal vi nok gøre alt hvad vi kan for at afhjælpe fejlen.
Send os en mail med emnet “reklamation” til info@nordsko.dk
I mailen skal du varens stand samt medsende billede af skaden. Husk også at notere dit ordrenummer.